در اعتراض به عملكرد نامناسب مسئولان و سركوب مردم
به مسئولين و سردمداران حكومتی سفارش میكنم كه از مردم عذرخواهی نمايند
پنجشنبه ۴ تير ۱۳۸۸ – ۲۵ ژوين ۲۰۰۹
بسم الله الرحمن الرحيم
(الملك يبقی مع الكفر و لا يبقی مع الظلم )
ملت بزرگوار و فهيم ايران
سلام و تحيت به پيشگاه شما مردم غيور و فداكار، كه يك بار ديگر همچون گذشتههای پر افتخارتان در صحنه سياسی و اجتماعی كشور، رشادت و بلوغ فكری خويش را به اثبات رسانديد و برای احقاق حقوق از دست رفته خود، صبورانه سختیها را تحمل نموديد.
مصاحبه دویچه وله با فاطمه صدیقی، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی
